2011. szeptember 1., csütörtök

Szuper ruhatár kicsi fiúnak 3-6 hó!! - Jelenlegi ára: 1 500 Ft

Nagyon szuper, kicsi fiam kinőtt ruhácskáiból állítottam össze egy szuper csomagot, mely vegyesen tartalmaz rövid és hosszúujjú felsőket, a csomagban a következő márkák fordulnak elő:
Cherokee, St. Bernard, George, Adams, Ladybird, Marks & Spencer
A csomag tartalmaz:
3 db rövidujjú body (mindhárom szép állapotú, 62-es méretű)
3 kispóló (szép állapotú, 62-es méret)
4 hosszúujjú fölső (szintén szép állapotúak, 62-68-as méret)
2 rugi (szép állapotú, 62-es)
sötétkék kisnadrág (szép állapotú, 62-68-as)
A szép állapoton azt értem, hogy a ruhákon nem találtam se foltot, se egyéb hibát, némelyik minimálisan bolyhos, emiatt nem írtam hibátlannak (a minimális pár darab boholy miatt)
Nézd meg a többi aukciómat is, szekrényürítést tartottam és kiválogattam kicsi fiam szuper holmijait.
Kérdésekkel fordulj hozzám bizalommal, igyekszem mielőbb válaszolni.


Jelenlegi ára: 1 500 Ft

Az aukció vége: 2011-09-04 18:09
. Szuper ruhatár kicsi fiúnak 3-6 hó!! - Jelenlegi ára: 1 500 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése