2011. augusztus 20., szombat

weblapkészítő tanfolyam, oktatócsomag - Jelenlegi ára: 8 900 Ft

Kezdőknek ajánlanám a weblapkészítő oktatócsomagot.
3 részes:
1. rész az alapokkal,   HTML ismerteket, a weblap készítés fortélyait mutatja be.
2. rész a weblap sablon készítés egyszerű, de nélkülözhetetlen ismereteit tanulhatjuk meg.
3. rész webes alkalmazások fejlesztésébe ad jártasságot.
Az oktató csomag, nagyon könnyen használható. Videón keresztül sajátíthatjuk el az ismereteket, amit bármikor vissza nézhetünk, többször is gyakorolhatjuk az oktató által bemutatott feladatokat.
Én nagyon sokat tanultam belőle, otthon a saját időbeosztásom szerint tudtam haladni és negyedéért tanultam meg, de nem is ezért ajánlanám, hanem mert kifizettem a iskolába járós tanfolyamot is, de ebből sokkal többet tanultam. Már nincs szükségem az oktató anyagra, ezért adom el.
A részletes tartalom jegyzék a képeken látható.
1-2. kép html ismeretek, weblap készítés alapjai
3. kép weblap sablon készítése
4. kép webes alkalmazások
Kérésre külön is felrakom az egyes részeket. Egy-egy rész 3900 Ft
Ingyen postázom az oktatóanyagokat!


Jelenlegi ára: 8 900 Ft

Az aukció vége: 2011-08-28 07:18
. weblapkészítő tanfolyam, oktatócsomag - Jelenlegi ára: 8 900 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése